لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور 

فولاد هرمزگان در ارومیه شکست خورد 



در هفته دوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور تیم فولاد هرمزگان به دیدار نود ارومیه رفت.

به گزارش صبح ساحل، در هفته دوم  لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور تیم فولاد هرمزگان در ورزشگاه تختی ارومیه به دیدار زردپوشان نود این شهر رفت.

در نیمه نخست این بازی تیم نود ارومیه از روی نقطه پنالتی توسط آرمین مصطفوی به گل رسید تا میزبان با پیروزی به رختکن برود. قرمزپوشان هرمزگانی در نیمه دوم می‌توانستند حداقل بازی را به تساوی بکشند اما بخت با آن ها یار نبود و در پایان نود دقیقه یک بر صفر بازی را واگذار کردند تا اولین شکست فصل خود را تجربه کنند.

برای فولاد هرمزگان در این بازی مجتبی روشنگر، مظفر خسروانجم، مسلم کلاتوبود، عبدالله بحری، علیرضا محمودی، علی خبر، جواد پزشک پور، فواد نجاحی زاده، هادی دهقانی، علی زاهدی و میلاد قنبری در ترکیب اصلی به میدان رفتند. نادر غله بانی سرمربی تیم فولاد هرمزگان با دو تغییر نسبت به دیدار گذشته بازیکنانش را برابر نود ارومیه به میدان فرستاده بود. از نکات  حاشیه ای در این دیدار وارد کردن دو توپ در حین بازی برای چهار مرتبه، ایجاد حاشیه توسط مدیرعامل باشگاه و حضور مستمر در کنار زمین در بین دو نیمه و افتادن های متوالی و وقت تلف کردن تیم حریف سبب از بین رفتن تمرکز تیم فولاد شد.️همچنین در دقیقه ۸۷ برای ممانعت از گلزنی تیم حریف، مظفر خسروانجم با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج شد.

در سایر دیدارهای گروه اول شهید اورکی اسلامشهر و اسپاد تهران بدون گل مساوی شدند. پانیک تالش در خانه مقابل ویستاتوربین تهران بدون گل متوقف شد. پاس همدان با یک گل سپید رود رشت را برد. بعثت کرمانشاه و مس سونگون دو دو مساوی شدند. ایمان سبز شیراز در خانه مقابل فولاد نوین اهواز تن به تساوی بدون گل داد. تیم ماشین سازی تبریز که در هفته اول برابر مس سونگون ورزقان حاضر نشده بود، در دومین دیدار پیاپی برابر اترک بجنورد حاضر نشد تا به دو رده پایین تر مسابقاتی سقوط کند. بدین ترتیب نماینده تبریز در مرحله اول فصل آینده لیگ سه حاضر خواهند بود.

شایان ذکر است جدول گروه اول لیگ دو در ادامه راه با حضور ۱۳ تیم رتبه بندی خواهد شد و رقبای ماشین سازی در هفته های مختلف استراحت خواهند کرد.

در پایان هفته دوم تیم های ایمان سبز شیراز و فولاد نوین اهواز با چهار امتیاز و به دلیل تفاضل گل در مکان های اول و دوم جدول رده‌بندی گروه اول ایستادند. فولاد هرمزگان ، سپید رود رشت ، نود ارومیه و پاس همدان هم با سه امتیاز و به دلیل تفاضل گل در مکان های سوم  تا ششم قرار گرفته اند. سه  تیم بعثت کرمانشاه، پانیک تالش و اسپاد تهران با دو امتیاز در مکان های هفتم تا نهم ایستادند.

چهار تیم مس سونگون ورزقان،  اترک بجنورد، شهید اورکی اسلامشهر و ویستاتوربین تهران تیم های یک امتیازی هستند که در مکان های دهم تا سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفته اند.‌ لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در دو گروه ۱۴ تیمی  برگزار می شود که فولاد هرمزگان در گروه اول با تیم های ماشین سازی تبریز، ویستاتوربین تهران، فولاد نوین اهواز، شهید اورکی اسلامشهر، نود ارومیه، مس سونگون ورزقان، اسپاد الوند تهران، شهدای بابلسر، سپیدرود رشت، اترک بجنورد، ایمان‌ سبز شیراز، بعثت کرمانشاه، پاس همدان و  پانیک تالش هم گروه است.

در گروه دوم شهرداری بندرعباس با تیم های شاهین شهرداری بوشهر، شهید قندی یزد، شهدای رزکان البرز، شهرداری بندرماهشهر، نیروی زمینی تهران، شهدای بابلسر، مس نوین کرمان، پیام توس خراسان، نفت و گاز گچساران، شهرداری بم، شهرداری نوشهر، داماش گیلان و آریو اسلامشهر هم گروه است. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها